■ MEDIADORS EN LA GESTIÓ DE COMUNITATS

Som  especialistes en l’administració de comunitats de propietaris, oferim un servei proper amb el nostre clients i intentem ser flexibles i adaptar-nos a cada necessitat específica.

Com a administrador de finques, la nostra obligació és vetllar per una gestió responsable, transparent i eficaç que repercuteixi en positiu als nostres clients.

QUÈ FEM? ON PARTICIPEM I/O LI PODEM AJUDAR?

  • GESTIÓ ECONÒMICA
    • Control pressupostari
    • Comptabilitat i saldos
    • Control de pagament de les factures – Reclamacions de pagament
    • Control de morositat i seguiment.
  • GESTIÓ ADMINISTRATIVA
    • Assessorament, en tot moment, al President i la seva Junta juntes: convocatòries, direcció de reunions i confecció d’actes, notes informatives, etc.
    • Seguiment d’acords i gestions: amb companyies subministradores, d’assegurances i organismes oficials, etc.
    • Intervenció / mediació en la resolució de conflictes comunitaris
    • Constitució de la comunitat: des dels àmbits jurídic, fiscal i econòmic.
    • Assegurances
  • GESTIÓ DE MANTENIMENT
    • Control preventiu de l’estat de la finca
    • Realització d’informes per als tècnics corresponents.
    • Gestió i seguiment d’avaries comunitàries.
    • sol·licitud, seguiment i comparació de tot tipus de pressupostos, reparacions i manteniments
Anuncis